czwartek, 18 czerwca 2009

siateczka na klamerki

Mialam w planach ja uszyc i ozdobic wzorem krzyzykowym. Ale biorac pod uwage ze krzyzyki mnie teraz nie kreca, a pudelko ze spinaczami mi zawadza wszedzie, postanowilam zrobic ja na szydelku;) mam juz ponad polowe i teraz zastanawiam sie gdzie odpowiednio maly wieszak znalezc. Powinnam byla najpierw wieszak kupic i rozmiar do niego dobrac, ale "wena" mnie dopadla i zaczelam szydelkowac to malenstwo, a wycieczke w miasto na weekend odlozylam.
powyzej zblizenie na wzorek, a ponizej calosc


a tutaj probowalam zawinac, by pokazac, jak mniej wiecej po ukonczeniu ma to wygladac ;)
Dziekuje bardzo za komentarze odnosnie firaneczki ;)

a tak ma wygladac ;)

3 komentarze:

  1. napisz ile cm powinnien miec taki wieszaczek, moze mam w swoich zbiorach odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam wieszaczki roznej masci i kalibru,wiec cos sie znajdzie
    dawaj wymiary a my bedziemy szukac

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe jeszcze wymiarow nie mam, ale jak nic u siebie nie znajde, to dam znac ;) Dzieki wielkie za oferte pomocy :D tego sie niespodziewalam hihi
    dobrze ze mam weekendzik wolny to na sklepy rusze, pewnie w funciaku znajde ;)

    OdpowiedzUsuń