środa, 14 kwietnia 2010

wielkanocne jajka

przed świętami babeczka na spotkanku drutowym pokazała mi super sposób ozdabiania materiałem styropianowych kształtów. Ja akurat widziałam jej bombki bożonarodzeniowe, ale doszłyśmy do wniosku że identyczną technikę można zastosować przy jajkach...oto efekty:



szybkie w robieniu i naprawdę z bliska wygladają extra :) do wykonania wystarczą styropianowe jajka, kolorowe materiały, wstążeczki, tasiemki czy koraliki, szpilki, karta bankowa (albo inna np. Tesco clubcard) nożyk do cięcia styropianu. W trakcie ich robienia pstrykałam zdjęcia z myślą by je tu umieścić, ale dopiero po skopiowaniu ich na kompa zoabczyłam, że część z nich niewyraźna jest niestety.
Wiem że na pewno wykorzystam tą metodę do robienia bombek świątecznych :) chociaż o świętach myśleć jeszcze nie chcę :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz