wtorek, 6 lipca 2010

produkcja masowa cd

W poprzednim tygodniu kumpela w pracy uświadomiła mi, że zostało już tylko 3 miesiące (a nie jak w moim przekonaniu ponad 5) do wesela, więc zdjęta paniką zaczęłam masową produkcję koszulek na pokrywki z miodem. I szczęśliwa powiem, że zbliżam się ku końcowi. Mam ich już 31, a na dzień dzisiejszy potrzebuję 44, oczywiście ostateczna liczba będzie wiadoma na kilka tygodni przed ślubem.

Zakupiłam również na ebayu specjalne formy do robienia kółeczek YO-YO firmy Clover, wzięłam dwa rozmiary większy i mniejszy.

Wymysliłam sobie, że użyje ich do zrobienia kotylionów z organzy. Wczoraj stworzyłam protoyp

Mam zamiar zrobić je dwukolorowe, wieksze kółeczko zielone i środek kremowy.
Niestety przez najbliższy czas będzie u mnie raczej monotematycznie :P włączyła mi się wena weselna :P

1 komentarz:

  1. Jakie piękne koszulki na słoiczki :),
    pewnie zrobiłaś już wszystkie.
    Kwiatuszek z organzy -piękny
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń