poniedziałek, 25 października 2010

serwetka - podwójna muszelka

wzorek z jakiejś polskiej całkiem aktualnej gazetki, którą mamie podebrałam przy ostatnim pobycie w domku...bardzo fajny i przyjemny wzorek. Są jeszcze 2 serwetki do kompletu w tym klimacie ale juz mi brakło białego kordonka, więc pewnie je zrobię po następnej wizycie w domku i odwiedzinach w pasmanterii :P








A aktualnie bieznik rzucony w kąt i od powrotu do domku jeszcze go nie tknęłam. Za to wzięłam się ostro za wzorek bombek, które wyszywamy wspólnie z dziewczynami na moim ulubionym forum. Postępy pokaze w środę, nadrabiam ostro bo mam tydzień obsuwy :)

Dziękuje ślicznie za zyczenia i gratulacje, jesteście niesamowite i az sie cieplutko na serduchu człowiekowi robi :)))))))

3 komentarze:

  1. Strasznie się cieszę ,że mogę pierwsza pochwalić Twoją serwetkę. Jest piękna i super się prezentuje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza serweta! Ma piękny, oryginalny kształt i wspaniale sie prezentuje! Bardzo mi sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna serwetka, zdolne masz łapki :)))

    OdpowiedzUsuń