piątek, 10 lutego 2012

1/55 bombka

W końcu udało mi się wszystko skompletować, książka jest, druty są, wełna znaleziona w zasobach szafy (a oryginalnie zarekwirowane od rodziców z Polski), filmiki obejrzane na youtubie i...po pierwszych 10ciu próbach przerobienia pierwszych 2 rzędów, pruciu, ironicznego spojrzenia K i towarzyszących mu Bzyków, zaczęłam pierwszą bombkę

Sabotaż oczywiście na każdym kroku, jak nie w postaci Tortilki, to Mruka, a K patrzy i się śmieje  - faceci!

 Nie wiem co się robi z noitką od środka, więc po prostu je plączę :p



Efekt zaczyna mi sie podobać, po kilku okrążeniach zauważyłam, że źle powiększam liczbę oczek, bo takie dziurki mi zostają, spróbowałam więc innej metody i troszkę lepiej to wygląda. Osoby drutujące uprasza się o przymrużenie oka na ten bałagan z lewej strony, ale ja nie ejstem drutująca, wiedza czysto youtubowska :P

13 komentarzy:

  1. Fajnie to wychodzi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się nieźle, czekam na efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie rewelacja. Mam problem okiełznać 2 druty a co dopiero 4 !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wygląda fajnie :) Ja nie mam zielonego pojęcia o drutach, więc chylą czoła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no Madziu jestem pod wrażeniem aż mi dolna opadła tak mocno, że prawie zgryz straciłam.To, że samoukiem jesteś we wszystkich robótkach to wiadomo mi od dawna ale że za druty się weżmiesz no to wielka niespodzianka oczywiście miła jak dla mnie. A bombeczka zapowiada się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no prosze jaka piekna bombka sie zapowiada...jak na samouka dla mnie rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
  7. z tylem nie jest zle;nie widze dokladnie na focie ale tak to mniej wiecej wychodzi jak sie przeplata kolorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej na drutach! - to trudne, ale super wychodzi!!!
    Zapraszam do zabawy na moim blogu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wygląda :) ja niestey nie mam wiedzy jak robic na 4 drutach - czarna magia dla mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNE!!!! WALCZ DALEJ!!!!
    ja cały czas przymierzam się do skarpet też na cztery druty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. a jaka to książeczka? Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Alcia

    OdpowiedzUsuń