środa, 21 listopada 2012

Aniołki

Strach mnie w niedzielę obleciał jak zaczęłam w myślach obliczać ile zostało do Świąt, i ile członków rodziny mam. Jak co roku obudziłam się za późno :P Więc doszłam do wniosku że zrobie tyle ile mi się uda...a reszcie się coś kupi :P
Na pierwszy rzut poszły aniołki, wzór znalazłam kilka dni temu na jakimś chomiku, zachowałam go bez żadnych konkretnych planów i w niedzielę mnie oświeciło :D poduszki dla małych dziewczynek...aniołki będą jak znalazł

Dane techniczne:
Firma: Janlynn
Design by Joanne Cannon
063-0104 Listen
Kanwa 14, nici DMC





Dane Techniczne:
Firma: Janlynn
Design by Joanne Cannon
063-0107 Love
Kanwa 14, nici DMC


Hafty powstawały od niedzielnego popołudnia, bardzo syzbkie i przyjemne tylko te kontury dobijające. Całe szczęście, że wzięłam kanwę 14 bo inaczej byłoby ciężko.
Teraz musze je jeszcze zagospodarować w poduchy, aura na zewnątrz jak najbardziej temu sprzyja. Mamy prawie 10 rano a na zewnątrz ciemno jak o 7 :/ nie da sie fotek ładnych strzelić :P


Nawet Tortie dała sobie dziś na wstrzymanie z psotami i postanowiła poleniuchować :P

4 komentarze:

  1. Śliczne aniołeczki :-) i ten królik na oknie cudo, a kot zniewala absolutnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładniutkie te aniołki :) a do świąt rzeczywiście już wcale dużo nie zostało

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki z tej serii są słodkie, choć kontury rzeczywiście dają się we znaki (haftowałam jednego klęczącego na metryczkę) Kotka - uroczo leniuchuje;)

    OdpowiedzUsuń