wtorek, 13 listopada 2012

Kartki Świąteczne

ojjjj zagubiłam sie przez ostatnie kilka tygodni. Ze skruchą więc wpadam szybciutko by pokazać tegoroczne karteczki świąteczne :) Poszłam oczywiście na łatwiznę i wykorzystałam darmowy zestaw do robienia kartek dołączony do Cross Stitchera Nr 231 bodajże z ubiegłego roku :P przynajmniej mogę odhaczyć dwie rzeczy :P, wykonanie kartek jak i jeden zestawik mniej w pudełku :P










 Przyznam się szczerze i nieskromnie, że karteczki bardzo mi się podobają :P
pomalutku chwytam za igłe i robię dekoracje świąteczne, wszędzie na blogach klimat się tworzy tylko u mnie taka posucha :P

a czemu pomalutku? ano odrzuciło mnie totalnie od igły, szydełka, koralików i wszelkiego rodzaju rzeczy mających związek z robótkowaniem...na szczęście przechodzi mi to okropne wstręstwo i wracam do używalności :P przez ostatnie bowiem kilka tygodni nie robiłam nic innego tylko...spałam...a wszystkiemu winien jest nowy lokator, który od 3 miesięcy sobie we mnie mieszka


znikam do pracy, miłego wtorku życzę :)

17 komentarzy:

  1. bardzo ładne kartki!
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ty leniuchu :P kartki z gotowych zestawów?? Ale powiem Ci, że ładne :D mi się podoba ta z laską albo ta listkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje,a karteczki sa śliczne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana serdeczne gratulacje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki super - też mam ten zewstaw, ale nie ruszony... No i gratulacje przyszła Mamo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartki piękne i bardzo oryginalne :) i gratuluję nowego lokatora :)rozumiem twoją niechęć do wszystkiego a właściwie chęć tylko do spania bo niedawno też to przeżywałam a teraz czekam już na pojawienie się na świecie nowego członka rodzinki :) jeszcze raz gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda gartulacje !!!!:)) bardzo radosna wiadomośc :)))
    Kateczki i mi sie podobają :) ja nawet nie wiem gdzie mam swoje zestawy z gazetek ..tzn mniej więcej wiem , ale trudniej poszukac odpowiedniej gazetki z wzorem , bo w zestawie nie zawsze jeste ....

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak świetnie, że wracasz do formy i dobrze wnukowaty niech rośnie a Ty działaj, karteczki piękne, aż trudno wybrać, te w czerwone kropeczki są urocze ale Margolcia zwinęła już laske to mi się bombka ostała, zresztą wszystkie piękne, nie będę wybredna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, sporo pracy w nie włożyłaś ale warto było :)
    Gratuluję i dużo zdrówka życzę, teraz nic na siłę jeśli robótki to tylko dla przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki śliczne. Serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki śliczne. Proszę przyjmij moje gratulacje. Mnie podobnie odrzuciło od robótek ale właśnie przechodzi :)))No ale we mnie pomieszkuje Mały chłopczyk wiec to może nic dziwnego :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)
    A karteczki na prawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje kochana :))
    Rośnijcie zdrowo :))
    Działaj póki możesz ,bo potem może nie być kiedy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. superaśna wiadomość - niech sobie dobrze mieszka w Twoim brzuszku...:-))
    a karteczki są śliczne, nie wiem która mi sie bardziej podoba...:-)
    buziaki
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Spokojnych miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń