wtorek, 26 marca 2013

Ostatnia porcja kartek

raczej porcyjka, gdyż tylko 2 karteczki czekały na wykończenie :)


Royal Mail po raz kolejny mnie zakoczył i to pozytywnie :) Kartki wysłałam do Polski w środe wieczorem a w piątek już doleciały do adresatów...tzn z 5 kartek wiem na pewno że doszły 2...reszta chyba zaginęła :(


A tutaj powstała szybka karteczka na nowy domek, z recyklingu. Mam bzika na punkcie chomikowania wszystkich kartek jakie dostaję, a później wykorzystywania ich po raz kolejny :) tutaj po prostu wycięłam część kartki i nakleiłam na gotowy podkład, troszkę dziurkaczy i efekt naprawdę fajny :)
Wy też lubicie recyklingować i hcomikować, bo a nóż PRZYDA SIĘ ?:)

2 komentarze:

  1. Też chomikuję :) Mam na to jedną szafę i już mi się nic tam nie mieści :P
    Fajne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka słodka :) fantastycznie pasuje z tym kluczykiem

    OdpowiedzUsuń