wtorek, 5 maja 2009

urocze maki i cd ksiezniczki



















Jako przerywniczek wykonalam urocza, malutka kartke z makami, ktora byla dodatkiem do przedostatniego numeru TWOCS :) jeszcze nie wiem czy ja komus podaruje, czy tez zatrzymam dla siebie i przerobie na cos innego, jak na razie zdobi moja komode i cieszy moje oczeta ;)



w ksiezniczke wciaz robie postepy, w tym momencie cala postac mam juz skonczona i zostalo juz tylko tlo, powinno wiec teoretycznie pojsc szybko, mniej zabawy ze zmianami kolorow, ale jako to bedzie to zobacze. Wiem tylko, ze nie moge juz doczekac sie momentu, kiedy scigane ja z ramy i wypiore, bo przez te trzy lata kolory na bank sie zabrudzily :P

2 komentarze:

  1. Maczki urocze, a księżniczka? No przecież nie muszę pisać - cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maczki są słodkie. Jeśli oddać to tylko bliskiej osobie. Naprawdę śliczniutkie. Z niecierpliwością czekam,aż skończysz księżniczkę, marzy mi się żeby zobaczyć, jak będzie wyglądała w ramce.

    OdpowiedzUsuń