poniedziałek, 22 czerwca 2009

schemacik


Schemacik specjalnie na zyczenie Agnieszki ;) ja go troszeczke zmienilam, poza tym sa w nim bledy, tzn wyglada on tak jakby w niektorych miejscach wogole kratek nie bylo, dlatego ja go zapelnialam wg wlasnej fantazji, no i z racji tego ze mialam troszke cienkie nitki, to rzedow dorabialam ;) Aga tylko najpierw dopasuj wieszak hihi ;) nie bierz przykladu ze mnie i nie zostawiaj tego na sam koniec hehe

A tu nizej zaczelam juz robic poduszke na obraczki, wzorek z nowego TWOCS



Na razie malo widac, mam w planach tylko tego jednego golabka wyszyc w jednym rogu, a drugi ozdobie moze jakimis sztucznymi rozyczkami z satynki. Jeszcze nie wiem, ale w glowie juz pomysl mam a to najwazniejsze ;) Zaczelam od najgorszej, ale jednoczesnie o najefektywniej wygladajacej czesci obrazka czyli: zlotej nitki hihi

2 komentarze:

  1. dzieki stokrotne za schemacik
    teraz musze tylko niteczke uszukac
    a moze z wloczki walne?wieksze by wtedy wyszlo,bo wiesz u mnie sporo tych spinaczy jest przy takiej liczbie osob
    ja tez czesto modyfikuje schematy jak mi cos nie pasi wiec i z tym dam se rade-chyba....

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe mi jak wczoraj pranie sie wysuszylo i jak wszyskie klamerki powrzucalam, to na styk weszlo, a nas jest tylko dwoje, wiec lepiej zrob z grubszych i wieksze ;p
    pochwal sie jak zrobisz ;p

    OdpowiedzUsuń