niedziela, 15 listopada 2009

szybka karteczka

jak widać nie tylko poczta u mnie strajkowała, ale i ja sama ;) nic nie miałam do pokazania to i się nie pojawiałam. Mikołajki wciąż się robią, choć jeden już ukończony

w całym zamieszaniu związanym z wycinaniem, zapomniałam zostawić miejsca na przeciągnięcie wstążeczki, coś teraz będę musiała pokombinować. Wzorek zaczerpnięty z dodatku świątecznego Kramu z Robótkami 2009.

No i szybka karteczka dla mojej znajomej z pracy

Wzorek szybki i bardzo przyjemny w wyszywaniu, a karteczka była w zestawie do gazetki
(CS albo TWOCS) dołączona, więc jedyne co potrzebowałam by ukończyć to mulinki, bo niestety te, które były w zestawie z kartkami były za krótkie.
Dziś i jutro mam wolne, więc jest szansa że coś mikołajków i firanki nadrobię, a we wtorek mamy znowu spotkanko babeczek z pracy pod hasłem OZDOBY ŚWIĄTECZNE. One będą dziubać na drutach, a ja jak zwykle na czymś innym ;p ooo i jeszcze karteczki świąteczne i gwiazdki do porobienia...hmm chyba znowu nie zdąrzę na czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz