poniedziałek, 15 marca 2010

guziki, guziczki

Dawno już temu podpatrzyłam w Cross Stitcherze pomysł na ozdobienie pudełka na guziki. I jak to zwykle bywa pudełko kupiłam jak napalona zaraz po ukazaniu się magazynu. I tak przeleżało w moim bałaganie do dziś :D w końcu postanowiłam coś z nim zrobić...na razie mam tylko taśme, jeszcze została góra do zrobienia, ale tu jestem uzależniona od Royal Maila ;) bo musiałam dokupić mulinki na ebayu. Brakuje mi tylko 2 mulinek i powiecie pewnie że dziwadło jestem ;) bo szybciej pójść do sklepu i kupić od razu...ale nie :P w sklepie za 2 mulinki zapłacę 1,50 funta, a na ebayu za 1.95 funta zakupiłam 5 mulinek :P przesyłeczka darmowa BARGAIN !! a te dodatkowe kolory to "przydasie" :P


Dziękuję serdecznie za komentarze pod poprzednim postem powellka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz