poniedziałek, 22 marca 2010

pudełko na guziki

nareszcie doczekałam się przesyłki mulinkowej i mogłam go ukończyć. Może nie jest wycięte idealnie, ma kilka braków, ale dla mnie nieskromnie przyznam jest idealne :)



Taśmę i kanwę przeprasowałam fryzeliną, podkleiłam taśma dwustronną, a różową tasiemkę na klej przykleiłam i jakoś się trzyma :) Wzór był na okrągłe pudełko, ja w sklepie znalazłam tylko sześciana i dopiero po wycięciu kanwy zauważyłam, że nierówne odstępy są na wyszytym obrazku. Ale jakby ktos pytał to...tak miało być, to było zamierzone :P:P

7 komentarzy:

  1. śliczne pudełko!!! bardzo urocze!!! Hafciki śliczne, tasiemki pieknie dopasowane... ono jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło fajnie! Pomysłowa jesteś. A odstępy? Ja tam nie widzę żeby coś było nie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko Ci wyszło i jak starannie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  4. pudeleczko odlotowe
    ja tam tez zadnych nierownych odstepow nie widze
    a jak nawet, gdyby,ktos sie dopatrzyl
    to niech nie zapomina ze tylko rzeczy robione na masowke sa idealne a reczna robota ma to do siebie ze czasem roznie wychodzi
    mamuska73

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje Wam bardzo dziewczyny za te miłe słowa :*:* u mnie praktycznie każda robótka ma jakąś malutką wadę, a to wszystko przez to że się spieszę i jestem mniej dokładna, ale co tam :P przecież to dla mnie :D a na pudełeczko co chwila spoglądam, tak mi się pooba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko jest przeurocze. Pisałam to już dwa razy,a le nie chciało dodać komentarza. Ten haft jest piękny, niesamowicie delikatny i taki urokliwy. Całość - super!


    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze pudełko, ślicznie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń