niedziela, 28 marca 2010

urlop

nareszcie mam urlop :) i po raz pierwszy od 4 lat w końcu spędze go w domu z Rodzinką :) Wielkanoc to jedyne Święta kiedy mogę brać wolne...w Boże Narodzenie ...urlop to żart - uroki pracy w handlu, ale nie narzekam :)

Do wylotu zostały mi jeszcze 2 dni, więc jest szansa, że skończę ozdabianie pudełek w łazience.


Te pudełka zakupione w Ikei, od 3 już lat stoją takie smutne, gołe - w końcu postanowiłam sie nad nimi zlitować i je przyodziać ;p Koronka wykonana ręcznie - taka byłam nabuzowana weną, że nie chciało mi się iść do sklepu i kupić gotowej...postanowiłam zrobić własną i świetnie sie przy tym bawię ;p W planach mam 3 pudełka do zrobienia, waśnie produkuję ostatnią koronkę, zastanawiam się jeszcze nad jakimś haftem, ale nie mogę nic malutkiego znaleźć. Dziewczyny na moim ulubionym forum dały mi kilka propozycji, i w sumie owieczki Natashy Mlodetski pasowałyby idealnie ale...jest ich tylko 2, a pudełeczka 3 hmmm nic to...coś wykombinuję :)
Jeśli nie dam rady się odezwać przed Świętami, to z góry składam Wam jak Najlepsze Życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych...w rodzinnej i serdecznej atmosferze :*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz