piątek, 17 września 2010

wciąż w świątecznym nastroju...;p

nie wiem jak to zrobiłam, ale jestem juz w połowie :) a ze kupiłam nowe gazetki, a tam mnóstwo pomysłów na ozdoby świąteczne, to chcę ten bieznikskończyć jak najszybciej i zabrać się za kolejne.
Nic dziwnego, ze u mnie się nastrój włączył, skoro w całym mieście sprzedają świąteczne papiery, ozdoby, kartki...nawet u mnie w sklepie wiszą juz kalendarze adwentowe i zastawy stołowe w Xmesowe wzorki ... do czego to wszystko doprowadzi to ja nie wiem... ale niestety konkurencja nie śpi i jesli chcemy wyprzedać towar przed Świętami, to musimy go wystawić, czy nam się to podoba czy nie :P W Anglii Święta co roku szybciej przychodzą.






5 komentarzy:

  1. Znam ten wzór , strasznie mi się podoba, bedziesz miała piękny obrusik na święta.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no to się musisz sprężyć,żeby ten bieżniczek skończyć i zabrać się za inne ozdoby świąteczne...trzymam kciukasy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wychodzi ten bieżnik, też mnie nęcił wzór. Powiedz mi tylko na czym to haftujesz? Na kanwie, czy kupiłaś jakiś bieżnik?
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, święta w połowie września ?!?!?!?! Jeja.... Ale bieżnik cudny. No marzenie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń