sobota, 5 lutego 2011

kolejna do kolekcji - poducha

Haft ten wykańczałam cały styczeń...i nareszcie sie udało! Pewnie znacie to uczucie "szczęścia", gdy stawiacie ostatni krzyżyk...zwłaszcza w robótce zaczętej prawie dekade temu :P Ponieważ za dużo planów mam odnośnie zawieszek...postanowiłam zrobić poduchę...niby kolejną, ale jak tak podsumowałam je wszystkie to się okazało, że nie mam żadnej poduszki ze świątecznym akcentem - a więc moja pierwsza :D
Tak było po kilkuletniej przerwie
A tak jest teraz:


Jedynym minusem jest tylko to, że czerwona mulina to jakaś czeska była...po wymoczeniu w zimnej wodzie zafarbowała troszkę i jeden z kwiatów jakiś taki przybrudzony wyszedł...ale po wyschnięciu te cienie prawie niewidoczne się stały. Szkoda, że muszę ją schować do szafy na calusieńki rok  ;)
Dziękuję ślicznie za komentarze...naprawdę fajnie się je czyta...i baardzo mobilizuja do dalszego dziubania :)

12 komentarzy:

  1. skaleczko no twoje podusie są niesamowite !!
    świetnie dobrałaś materiały do tej świątecznej poduchy i widzę że UFOków idzie pełna parą - brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Skaleczko śliczna poducha... faktycznie, aż żal, że się sezon na takie ozdoby skończył, świetnie materiały dopasowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skaleczko podusia jest cudowna:piękny haft wkomponowany z piękną kratkę i gwiazdeczki;Cudowna świąteczna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  4. ak zwykle cudo
    hafcik cudny az szkoda ze byl nie skoczony tyle czasu a matrialkow zazdraszczm

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusia jest niesamowita:)
    Haft jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham podusie :*
    Piękna i super ,że już skończona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna!!!Całość tak pięknie dobrana!Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda tu znalazłam! Piękne podusie, a ta wiatrakowa całkiem mnie rozłożyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. skaleczko cudna poduszka - mistrzyni szycia normalnie :) pieknie dobrane materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna podusia a zawieszki też mi się bardzo podobają. Materiały piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podusia wyszła wspaniale. Nieważne ile czasu hafcik czekał. ważne, że się doczekał i zdobi taką piękną podusię. Ja troszeczkę "osłabłam", ale mimo to myślę, że w przyszłym roku na moim koncie nie będzie już tyle UFO-ków, co w tym. trzymam kciuki i serdecznie pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna podusia, jak pięknie dobrane tkaniny do haftu, wzory, kolory takie tradycyjnie świąteczne, piękne!

    OdpowiedzUsuń