sobota, 17 września 2011

jesienne liście

Jak obiecałam tak wstawiam :P



Uwielbiam ten szydełkowy motyw liści :) wiekszość z nich wykonałam juz w tamtym roku, tylko czekały na zagospodarowanie. Jednocześnie udało mi sie zrealizować kolejnego noworocznego ufoka - mowa tu o tym czerwonym lisciu, bo tez troszke mi zeszło zanim go dokończyłam :P

Aga jak tylko gdzieś spotkam te styropianowe laseczki to bedę pamietac. Ja je zamawiałam kiedyś stąd http://pinflair.co.uk/category.php?category_id=214 .

6 komentarzy:

  1. Skaleczko, ale ty masz talent w łapkach. Prześliczne te poszewki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, jesienne wykorzystanie serwetek listkowych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten zwór listków, do tego stopnia, że zastanawiam się czy sobie takich nie zrobić, nie mam tylko odpowiednich kolorów w domu... ')
    Poszewki wyszły bardzo ładnie. Jak znalazł na zbliżająca się jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Jesienne poszewki wyszły pięknie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne :) Przymierzam się do tych liści chyba już drugi rok :) Teraz będe miała motywację patrząc na Twoje zdjęcia bo cudnie wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to ładne! Podziwiam, zwłaszcza, że szydełko to dla mnie czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń