wtorek, 28 lutego 2012

Filcowe jajca

Sezon wielkanocny rozpoczęłam kilka tygodni temu, ale mrozy i śnieg skutecznie mnie z rytmu wybiły. Od kilku jednak dni za oknem i w ogrodzie prawdziwa wiosna (lada moment żonkile sie pokażą) więc i jajcową produkcję czas zacząć.
Ta pomarańczowa koroneczka to jest chyba starsza ode mnie (prawie 30stka na karku). Przywiozłam kilka takich drobiazgów od mamy i co na nie spojrzę, to mi dzieciństwo przypominają :D



Wzięłam się na sposób i najpierw powycinałam kształty z filcu i teraz jak mam chwilke to z doskoku je zszywam i ozdabiam :) Tutaj na załączonym obrazku widać, że w mojej szafie panuje totalny bałagan wielkanocny :P
Jestem z siebie tym bardziej dumna, że nie wydałam ani pensa na te jajeczka, próbuje wykorzystać posiadane już przydasie, kumulowane przez ostatnie pare lat :P

12 komentarzy:

  1. sliczne filcowe jajeczka...a w szafie same cudenka...

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosenne cudne barwy, wygląda to wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwne, że Ci takie kolorowe powychodziły skoro masz wiosnę za oknem. U mnie właśnie śniegu napadało!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajcorki są cudne. Właśnie przypomniałaś mi o filcu, który kupiłam jakiś czas temu i najwyższa pora aby go wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) wspaniałe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jajeczka śliczne:):) a bałagan taki wiosenny, całkiem ładny:)
    Ja też od Mamci przywiozłam dużo różniastych przydasi, które pamiętają moje dzieciństwo:):) uwielbiam te pudła Mamci:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na te jajeczka stworzyłaś no i tylko chwalić Cię, że nie wydajesz na przydasie tym razem bo dobrze żeby troszkę ubyło z zaczarowanej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pisanki w takich wiosennych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam na drugim blogu - fajne :)) ja sie przymierzam do troche innych filcowych jajek ...ale znając siebie , pewnie juz będzie po świetach ....;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne jajeczka a balagan to nie balagan;kiedys musze obfocic swoj jak np kartki robie....pomsta do Boga

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne wielkanocne jajeczka :-)
    ale z tym bałaganem to jakaś ściema - ja tam żadnego bałaganu nie widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj lubię taki twórczy bałagan :) Sama często takie miewam u siebie. Jajeczka są piękne ,barwne i wesołe :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń