niedziela, 1 lipca 2012

Bransoletka 1

Wczoraj wyjąc z nudy i przeklinając pogodę (burze i deszcze) postanowiłam zrobić sobie szybką bransoletkę. Na pomysł wpadłam przeglądając jakiś czas temu bloga Marzeny, ta kobieta tworzy niesamowite rzeczy, spodobały mi się te vintage guziczki, ja sama kilka takich dostałam po zaprenumerowaniu magazynu Mollie Makes. Kursik jak zrobić taki splocik makramowy znalazłam u Joanki, za co jestem wdzięczna.

Moja bransoletka może idealna nie jest...ale jest moja :D o dziwo robi się ją szybciutko, na bank poplote jeszcze kilka




Mruku wykorzystując moje zaabsorbowanie bransoletką podstępem zajął się moimi koralami


i wybrał komplet kolorystycznie współgrający z jego futerkiem...:P


Wczoraj nie mogłam się powstrzymać i napstrykałam im masę zdjęć, w trakcie ulewy koty padły jak martwe, nawet lampa błyskowa ich nie wybudziła z drzemki :P





5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bransoletka.
    Kiciusie jak modele:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak łądne korale nawet kotu się spodobały, nie ma co sie dziwić

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka super, kot słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna...widac,ze i kotom podobaja sie Twoje wyroby,maja dobry gust...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka super, ale mi bardziej w oko wpadły korale, no a Bzyki jak zwykle zwalają z nóg

    OdpowiedzUsuń