wtorek, 13 sierpnia 2013

Pocałuj żabkę w łapkę...

Ostatnio na blogu u mnie posucha, gdyż albowiem korzystam z uroków macierzyństwa i świetnie się przy tym bawię :P nie znaczy to, że zaprzestałam pleść niteczek, oj nie...po prostu część rzeczy, które stworzyłam będę mogła pokazać za jakiś czas, bo to niespodzianka :)
Ostatnio wróciła mi ochota na szydełko... będąc u szfagrówki spodziewającej się dziecka zobaczyłam śliczne szydełkowe czapeczki, które kupiła dla swojej niuni...i przypomniało mi się, że kiedyś strasznie chciałam popełnić takie cuda, tylko brakowało mi modela...a tu proszę 4 miesięczny model pod ręką...więc zaczęłam szukać w necie instrukcji...bosze ile się naszukałam i nigdzie ani słowa jak wykonać takie śmieszne czapeczki. Na szczęście papcio Internet dał nam you tuba :D
Tak oto powstała czapka żabka :) wykorzystałam ten oto tutorial tylko uszy misia przerobiłam na oczy żaby :) mam w planach jeszcze czapeczkę Hello Kitty z torebeczką i czapkę sowę :)





Pozdrawiam serdecznie zaglądających i nowe osoby w obserwatorach i kręgach :)

3 komentarze:

  1. śliczna czapeczka i kawałek modela - też
    pozdrawiam
    sasanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna żabka i jej właścicielka. Może i ja spróbuję, bo mam w rodzinie maleńką dziewczynkę, której mogłabym czapeczkę sprezentować. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń